Tuesday, 17 July 2012

D I A

Heyp . ASSALAMUALAIKUM J
Senget . thanks bgi aku gshock . J comei koet . sumpah tak tipu . kite suke sangat jam tue . ade keychain lagi .like~  senget . kite minx map kalo buat salah . aku tak tau laa boleh ke tak 4 bulan x sembang nan koe senget . senget ., buat spm leklok . demi family .nnty da abis spm . jgn lupe mcg aku . klo umur aku pnjg aku mcg la koe . senget … aku akan pakai jam tu bile da abis sekolah . sbb . bile da abis sekolah koe mesty da blik ke pangkuan keluarga kan ? so . dengan kehadiran gshock tuu . mgkin rindu aku berkurng sikit . ye laa . klo boleh aku nak koe sentiasa ade dkt nan aku senget *gatal kan ayat aku .HAHA .tapi aku da pakai sehari tyme sekolah .sebb aku rindu sanagt dekt koe senget ,:* 

Senget .. aku syg koe ketat2..koe selalu ade waktu aku duka, suka ,waktu aku sehat mahupon aku sakitt.. thanks sebb koe sggup jdi telinga aku waktu aku adee masalah . senget , koe lain dari yang lain . J
Senget . aku byk buat hati koe terluka . aku kutok2 koe laa . aku jahat kan senget ? senget . thanks jugak sbb koe byk bgi aku sedar .koe byk ubah hidop aku . mngkin Allah hanta koe untuk tegor silap aku .


Senget . aku pon da simpan koe dlam memory hidop aku . takde sape boleh delete . senget . x sembg selama 4 bulan tak bererti kite putus jdi sahabaat kan ?
Senget . aku x boleh nak luahkan semua dkt sini . sbb blew aku taip kan .aku mesti rasa nak nangis.kenangan yang lalu mesti muncul . kenapa SPM jadi penghalang ?
Senget .doakan aku berjaya taw. Aku tingin nak jejak kan kaki aku dkt bumi anbia . nnty aku nak keje tinggi2. Nak jadi peguam J doctor pon boleh . aku nk kumpul duit bayk2 .aku nak belnja koe pizza . Kenny rodger pown boleh . koe sebut je nk ape . hehe .senget ..belaja leklok tau . ikut jejak kakak koe . koe pon boleh jadi mcm kakak koe . belaja dkt oversea . J

Senget .kiteee sayanngg senget sangat2 .<3 kbyee senget . syangg senget ,J

saje gewdik pangil koe senget . heeeeeee J

Senget . L xde sape leh gnti tempat koe . sejak aku tak sembg nan koe . aku rase jiwe aku kosong sagt . aku da x mcm duluu .semua org ckp aku da lain .aku x nak bergaul dgn org . asyik menyendiri . teringat dkt koe senget . aku ade masalh pown aku diam je .aku dah takde koe tuk jadikan telinga kepada masalh aku .senget .kau tggu erk msg dari aku .e2 pon klo Allah izinkan aku bernafas lagi . kalo ade jodoh kite jumpe lagi .bubye senget ,


Kite sayang senget ketat2 .<3 (M.H.H)

persahabatan yang sejati akan membawa kerinduan yang abadi .

A sayang B,C sayang D , E sayang F , G sayang H ,
tapi I tak sayang J . I sayang U <3



Sincerely .
Puteri Nurul Syazwani