Wednesday, 15 February 2012

K A M U

Bilee nak okaii nii..asyik gaduh jee…x jemuu kee ? nak jugak sembang-2 ..gelak-2 dengan kau..asyik-2 akuu jee kene pangkah…asyik-2 akuu pangkah kau jee…akuu habis kan tpop tuk pangkah kau..





pape pon…kau kawan baik akuu sampaii matii…:’(
Sedih laa pulakk…bile x msg..ye laaa..xdee sapee tuk kite pngkah..klo msg kawan-2 yang lain pon..manee same….banyak sangt perbezaan..ye laaa…lain org lain caree…bak peptah melayuu…rambut same itam..tpi hati lain-2 <3


Dlm pangkah-2 ponn..bolehh gelak…kelakr…actually maluu nk tuliss pasal mendee nii..tapii rinduu keadaan mcm-2 duluu…:D hekhek..da laaa...xnk ckp daaa..fullstop.=p..



awak..saya minx maap kalo adee buat salah..tapii mmg caree kite bergurau mcm tuu kan ? awakk..belajaa elok2 tau..:)) ingt mak ayah erk ,,jgn tahuu nk bergosip jee ! haha...

#sayang kau ketat2 kawan :*


kata atuk , kawan ibarat maggi .
makanan rutin time susah .
kata mak , kawan macam biskut .
kejap ada kejap xada .
kata abah , kawankawan tak ubah macam astro .
macammacam ada .
tapi , kata saya , x kisahlah kawan tu mcam mana pun .
mcam maggi ke , biskut ke , 
for me , dia tetap kawan saya .
tahu x sebab apa ?
sebab , sekali saya berkwan dengan dia . 

selamanya dia tetap kawan saya :)

No comments:

Post a Comment